drömmen som blev sann

 
 

Hej!

Tänkte på det häromdagen, jag hade aldrig kunnat föreställa mig att jag skulle flytta från Södertälje,

trodde jag alltid skulle vara "fast" i den lilla staden.

Jag har alltid sätt framför mig hur jag skulle bo där och drömmen av att bo i hus

trodde jag helt ärligt skulle förbli en dröm. 🌠

Jag är så otroligt lycklig över att vi fick den här chansen att flytta hit,

det är nog en av de bästa besluten i mitt liv som jag tog när jag valde att flytta hit tillsammans med min älskling. 💕

Jag längtar hem på ett helt annat sätt än vad jag gjort tidigare,

jag njuter verkligen varje sekund jag är hemma och jag ser framemot att gå upp varje morgon

(haha är väl därför jag alltid vaknar senast halv åtta varje morgon).

Det senaste året har de hänt så otroligt mycket, både på gott och ont, men framför allt är det många drömmar som gått i uppfyllelse. 

då kunde jag verkligen inte föreställa mig att jag skulle stå där jag står idag, med världens finaste sambo, hus, välmående och snart ett körkort. 😍 

I mitten på april kommer jag även att byta jobb, ska bli väldigt spännande, men lite läskigt också, men det är de ju alltid med nya förändringar. 

Men det kommer bli så mycket bättre och smidigare med de här, så snart är jag helt "fri" från Södertälje.

Eller ja förutom att jag självklart kommer åka in och hälsa på nära och kära. 😝 

Jag tror fortfarande på att om man verkligen är fokuserad, har hoppet och viljan och tror på sina mål och drömmar kommer dom gå i uppfyllelse. Det är många av mina mål och drömmar som gått i uppfyllelse , mycket för att jag har kämpat för det jag tror på.

men de finns många kvar att uppnå och jag tycker att man efter varje mål man uppnått så skapar man nya,

för att komma vidare i livet och utvecklas som människa. 👏😍 

men den största hjälpen till allt de här underbara är att jag tror på mig själv och har människor runt omkring mig som tror på mig, det är nog den största orsaken till att man kämpar extra hårt! ❤

puss och kram på er! ❤❤

 
- ❤

Kommentera här: