The sun is Shining and so are you đŸ’â€ïžđŸŒž

Hej alla smĂ„ grodor! 😛 

Hur har er midsommar varit? 🌾 
Min har varit helt perfekt, vi har varit ute pĂ„ sjön hela helgen. 😍 
Det har varit en helg med bara mina Ă€lsklingar, inga andra och det har varit sĂ„Ă„Ă„Ă„ skönt! ❀ 
 
I fredags Ă„kte vi ut och la till vid en "öde" ö, det var bara vi dĂ€r. 💏 
KvĂ€llen var hur fin som helst, assĂ„ solnedgĂ„ngen var helt gudomlig! 😍😍 
Hahahaha juste det hÀnde en liten grej, NÀr Johan skulle hoppa pÄ bÄten efter att ha grillat lyckades han missbedöma avstÄndet lite, 
sĂ„ han fick ett ofrivilligt dopp. 😂
 jag kan sĂ€ga att jag skratta sĂ„ att jag trodde jag skulle tapp luften đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚â€ïžÂ 
 
Annars har helgen bestĂ„tt av mycket skratt, kĂ€rlek och mĂ„nga mysiga stunder. ❀ 
Jag Ă€r sĂ„ glad över att vi kan vara oss sjĂ€lva med varandra och den hĂ€r mannen kan fĂ„ mig att skratta frĂ„n hjĂ€rtat! ❀❀ 
 
Njut av dessa underbara bilder, 
jag Àr sÄ lyckligt lottad över att fÄ uppleva den hÀr underbara miljön med min kÀrlek, 
livet kan inte vara mycket bĂ€ttre Ă€n sĂ„hĂ€r! ❀❀❀ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera hÀr: