Sol, vind och vatten 🌾🌞

Hellu! 

DĂ„ var det fredag igen, hĂ€rligt! 😀 
Den hĂ€r veckan kunde inte börjat bĂ€ttre, sol, kĂ€rlek och ut pĂ„ sjön. 😍 
Vi tog vÄr "lilla" bÄt och styrde vÄr kos till BrunskÀr,
 en mysig liten ö i Trosa skĂ€rgĂ„rd. 😍 
Det blev grillat, bada bastu 
och hör och hĂ€pna jag tog faktiskt mitt första dopp, 
trodde mer eller mindre att jag skulle dö för att det var sĂ„ kallt. 😂 
PĂ„ tisdagen Ă„kte vi till skansundet för att tanka och fĂ„ lite lunch i magen. ❀  
Var skönt att fĂ„ komma ivĂ€g lite med mina Ă€lsklingar, 
Ă€ven om det bara var 2 dagar. 😍 

Idag har jag varit och handlat lite och tagit en svĂ€ng förbi systemet. 😆 
AssĂ„ Ă€r det nĂ„gon gĂ„ng jag kan fĂ„ psykbryt, 
sĂ„ Ă€r det nĂ€r jag ska parkera. 
Jag hatar verkligen att parkera, 
jag Ă€r sĂ„ sjĂ€lvkritisk och tror sĂ„ lite pĂ„ mig sjĂ€lv som nĂ€r jag ska parkera. 😂 
Haha aja efter mycket om och men och mĂ„nga svordomar och nĂ€ra till grĂ„t, sĂ„ fick jag bilen parkerad. 😂 
Skit töntigt jag vet, men kan inte rĂ„ för det, nĂ„gon mer som Ă€r likadan? 😂 

Juste för typ 1-2 mĂ„nader sen planterade jag potatis, frĂ„n en dag till en annan var det helt grönt med blast, fĂ„r se om vi kanske lyckas fĂ„ lite egen fĂ€rsk potatis till midsommar. 😍😍

IkvĂ€ll kommer min kĂ€ra lillebror pĂ„ middag, stĂ„r revbenspjĂ€ll och fĂ€rsk potatis pĂ„ menyn. 😍 
Och imorgon blir det sjĂ€lvklart Trosa marknad, det mĂ„ste man ju gĂ„ pĂ„. 😆 

Nu ska jag ta en kopp kaffe och bara ta det lugnt tills mannen och lillebror kommer hem. đŸ˜â€ïž 

Puss och kram 

 


Kommentera hÀr: