Because im Happy ❤️

Hej! 

Hur mår ni? 🙃 
Helgen har varit helt underbar; 
I fredags var min älskade bror hit och åt middag hos oss. 😍 
Blev supergoda revbensspjäll, färsk potatis, majskolvar och champinjoner med vitlökssmör. 😍 
Vi tog även en kort tur med båten. 😆 

På lördagen stod det Trosa marknad på schemat. 😀 

Blev en heldag i Trosa med Johans familj, så sjukt trevlig dag. 😀 
Sessan skötte sig exemplariskt, 
Är så skönt att man kan ha med henne överallt, haha hon låg och sov i sin nya hundbädd trots att det var musik, mycket folk och mycket rörelse kring henne. ❤️ 
Johans syster var även där med hennes lilla son, 
var supermysigt att få bebisgosa lite. 😍 
Kan säga att se Johan med barn gör verkligen att mitt hjärta smälter.😍 
Lite sugen på barn blir man ju,
 men det kommer när tiden är mogen. 👼🏻 
Det blev dock rätt sent, var inte hemma förens kl.02.00. 😂 
Var jag som körde så blev inge go dricka för mig, 
Men kan säga på grund av lite sömn så kände jag mig nästan bakis på söndagen. 😂 

Söndag till måndag stod det jobb på mitt schema, 

En Väldigt trött Jossan,
men båda dagarna flöt på väldigt smidigt. 👍🏽 
Nu är jag ledig tills den 9 juli, 
Så jag har semester kan man säga förutom två personalmöten jag måste gå på. 😋 

Jag är verkligen så otroligt glad över den svärfamiljen jag fått, 
Man kan inte ha en bättre relation till dom och alltid känna sig bekväm och välkommen med dom. ❤️❤️ 

Återigen måste jag säga att jag är så glad över hur mitt liv bara blivit bättre och bättre sen jag träffa min underbara prins. ❤️ 
Dock har jag fortfarande mina perioder när jag får lite noja över att man inte får ha det såhär bra och vara så lycklig. ❤️
kan inte ni känna så ibland, att allt flyter på lite för bra, så man blir orolig att det ska hända något? 💏
Fast jag vet att inget kan komma emellan mig och min älskling,
det här förhållandet har vi skapat tillsammans med blod, svett och tårar men även med en kärlek som är starkare än något annat, 
Jag har äntligen hittat den människan jag känner mig trygg med och litar på 110 procent och som jag alltid kommer kämpa för med mitt liv i insats,
 jag älskar dig min finaste Johan! ❤️❤️❤️❤️❤️ 

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen fixa lite tvätt och städa, 
Man måste ju vara en bra housewife. 😂  

Puss och kram! ❤️❤️ 





-

Kommentarer:

1 A M:

Mums vad mycket gott, härliga bilder! :D

Svar: Tackar 😍
Wifey - Jossan

Kommentera här: