Handyman 💕

Hellu! 

Den hĂ€r helgen sprang ju bara ivĂ€g, hann inte med för femöre innan den var över. 😂
Jobbade fredag och lördag sĂ„ var vĂ€l antagligen dĂ€rför helgen försvann fortare Ă€n den kom. 😝 
Hann med att stĂ€da lite iallafall och sen hade vi besök av mamma, lillebror med flickvĂ€n, mormor och mammas kusin. 😍
 mycket trevligt var det att dom kom förbi och tack för blommorna!❀ 

Johan har varit duktig och jobbat pĂ„ med matsalsgruppen, 
assĂ„ han Ă€r ju grym pĂ„ att mĂ„la och fixa till det. 😍
 det blev sĂ„ sjukt fint att jag till och med drömde om det, 
Ă€lskar min handy-man! ❀❀ 
 (se för och efter nedan 😍) 

Kom pÄ det att i veckan har vi bott i huset i en mÄnad,
 Gud vad tiden gĂ„r, 
men kĂ€nns som vi alltid bott dĂ€r. 😍 trivs som fisken i vattnet dĂ€r ute pĂ„ vischan med mina Ă€lsklingar! 💕 
Jag sĂ€ger det igen, 
jag hade aldrig kunnat förestĂ€lla mig det hĂ€r, 
jag Ă€r kĂ€rare och lyckligare Ă€n nĂ„gonsin! ❀ 

I veckan har jag tvÄ körlektioner inbokade och idag blir det teorikurs efter jobbet,
 har blivit alldeles för lite teoripluggande i helgen. 
Men jag har kört med Johan lite i helgen och det gick prima-ballerina! đŸ‘đŸœđŸ˜

Ha en trevlig dag! 

Puss och kram! 💕😍


Kommentera hÀr: