Life is A flower 💐🌾đŸŒș

Tjolahopp tjolahej! 

Lite bloggtorka hÀr,
 men just nu Ă€r det sĂ„ att livet tuffar pĂ„ vĂ€ldigt bra och jag har inte haft tid eller ork att knĂ„pa ihop ett inlĂ€gg. 😂 

Ja dĂ„ ska vi se vad har hĂ€nt sen sist; 
Jag har bytt jobb; jobbar min första helg just nu. 😊 
Haha jag hade inte ens varit borta hemifrÄn i 24 h, nÀr jag började sakna Johan och Sessan,
 hur larvigt Ă€r inte det. 😂
Är bara 32 timmar kvar att jobba, sen Ă€r jag ledig 14 dagar, sĂ„ jag klagar inte. đŸ˜‹đŸ€‘
Har gĂ„tt över förvĂ€ntan pĂ„ nya jobbet, 
allting har flytit pĂ„ superbra. đŸ‘đŸœ
 trivs verkligen hĂ€r, sĂ„ de kommer bli kanoners de hĂ€r. 😊 
Hade ju vĂ€rldens bĂ€sta möjlighet till att gĂ„ ner i tid, 
kortare resvĂ€g till jobbet men Ă€ndĂ„ ha kvar ungefĂ€r Samma lön som jag hade för en heltid😆 

Förra helgen firade vi Johans bror pĂ„ fredagen, blev en trevlig middag pĂ„ Kallfors och sen var vi hos svĂ€rmor ett tag. ❀ jag jobbade fredag lördag sĂ„ jag var nykter och körde. 😆
PĂ„ lördagen var vi in till SödertĂ€lje och firade min lillebror, alltid trevligt att trĂ€ffa nĂ€ra och kĂ€ra, dock var bĂ„de jag (pga.jobb) och Johan (pga. Alkoholen i fredags 😝) vĂ€ldigt trötta, sĂ„ blev en tidig kvĂ€ll. 😆 

I veckan jobbade jag mitt sista pass pĂ„ mitt "gamla" jobb, Ă€r alltid lite vemodigt sista dagen. Speciellt nĂ€r den man tar hand om blir riktigt ledsen nĂ€r jag skulle gĂ„, det vĂ€rsta jag vet Ă€r att göra nĂ„gon ledsen. đŸ˜Ș 
Men som sagt ibland mĂ„ste man tĂ€nka pĂ„ sig sjĂ€lv och vad som funkar bĂ€st i den livssituation man lever i hĂ€r och nu. 😊 

Annars har vi bara tagit det lugnt, har varit intensivt sista tiden men nu börjar de kĂ€nnas som ett lugn lĂ€gger sig över oss. 😆
SĂ„ nu ska vi bara njuta av allt vad de innebĂ€r att sommaren Ă€r pĂ„vĂ€g och att vi faktiskt har fĂ„tt ordning riktigt mycket med allt var de innebĂ€r med huset. ❀ 


Haha juste fick mitt körkort, herregud vilken bild. 😂

Tycker inte det Ă€r snĂ€llt att man tar kortet i samband med teoriprovet, man var ju as nervös dĂ„. 😂😂😂
Körningen har rullat pĂ„ bra, Ă€r nĂ€stan bekvĂ€m med att köra utan nĂ„gon passagerare âœŒđŸŒ 
Dock hatar jag att parkera, men det kommer vĂ€l, Ă€r nog mest att jag Ă€r sĂ„ rĂ€dd om bilen. 😂😂


En liten upptadering blev det iallafall, vi hörs nĂ€r vi hörs! đŸ˜â€ïž


Puss och kram âœŒđŸŒâ€ïž


Kommentera hÀr: