Grillat i snöstorm 😝💐

Godmorgon ! 😊 

Borta bra men hemma bäst, Gud vad härligt det var att komma hemifrån jobbet igår. 😍 
Johan och Sessan kom och mötte mig vid grinden, vet inte om hunden blev gladast över att se mig eller bilen, hon sprang mellan mig och den och var superglad 😂😂 
Att få höra av Johan att de var skönt att ha mig hemma igen, att de varit lite tomt värmde också väldigt varmt i mitt hjärta, mina älsklingar. ❤️

På kvällen stod det grillat på menyn, han är duktig min man, trots att det blev världens snöstorm ute ställde han sig vid grillen och grillade. 😍❤️ jättegott blev det, åt grillad entrecote med potatis och morötter i ugn. 😍 

Jaha nu är jag ledig 13 dagar, får se vad man ska hitta på för bus. 😋 
Ska framförallt vila upp mig efter den här intensiva perioden som varit. 😝

Nästa helg firar jag och min älskling 1 år, jag är så otroligt glad över att ha min prins i mitt liv, jag skulle aldrig kunna leva utan honom (haha klarade ju knappt av en helg på jobbet). 😂❤️ 
Får se vad vi hittar på för mysigt 💋❤️

Puss och kram ❤️


Kommentera här: