1 årsdag med min själsfrände !

Goodmorning darlings! :)
Hur har ni det? ☺️ Själv sitter jag här med en kopp kaffe och njuter av lugna favoriter,
och känner mig lite extra lycklig och kärleksfull. 😍
 
Igår var det min och Johans ett årsdag,
tänk att det var för exakt ett år sen denna underbara människa kom in i mitt liv.
Jag måste fortfarande nypa mig själv i armen för att inse att det är faktiskt ingen dröm
utan att det här är min verklighet. 😍❤️
Tack vare honom har många av mina drömmar gått i uppfyllese och det kommer bli fler som slår in,
men just nu njuter vi av allt vi har, ett underbart hus och framförallt varandra.❤️🌺
Ett år går fort, men det känns ändå som att det alltid varit vi,
känns som vi känt varandra så mycket längre,
jag kommer liksom inte ihåg hur mitt liv såg ut utan Johan,
kan inte ens föreställa mig det.
Hur det gick till när vi träffades hittar ni; http://secretlove.blogg.se/2016/october/lovestory-the-truth.html
 
 
 
Han är den finaste och underbaraste sambon man kan ha,
även fast vardagen flyter på så har vi ändå inte lämnat de här nyförälskelse stadiet
och ska jag vara ärlig tror jag aldrig vi kommer göra det,
jag tror det är såhär det känns med äkta fin kärlek. ❤️❤️❤️
Igår när jag kom hem efter att varit iväg men min mamma hade Johan fixat tre-rätters och blommor,
och jag kan lova er jag dog av att maten var så sjuktgod.😍😍🌺
På menyn stod;
Förrätt: Gratinerad hummer
Varmrätt: Grillad biff och risotto
Efterrätt: Limepannacotta
 
Jag kan av hela mitt hjärta säga att det var den godaste pannacottan jag ätit
och då har jag ändå jobbat på restaurang,
asså den var så sjukt god att det pirrade i hela kroppen. 😵😍❤️
En riktigt stor matorgasm fick man, drömmer om att få äta den igen,
haha Johan sa det igår att han har nog aldrig sätt någon njuta så mycket av mat som jag gör/gjorde. :p
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack älskling för att du kom in i mitt liv och för att du är just min, du och jag föralltid,
du är det bästa som hänt mig och jag älskar dig mer än något annat! 🌺❤️🌺
Det är tack vare dig jag ser så ljust på framtiden och har aldrig varit så säker på att vår framtid tillsammans kommer bli ännu mer fantastisk ! ❤️💋
 
 

Kommentera här: